wtorek, 16 października 2012

Kredyt konsumpcyjny - literatura

  1. Adamowicz T., Analiza zmian efektywności „dużego" banku na podstawie modelu dekompozycji wskaźnikowej Davida Cole’a,[w:]  „Bank i Kredyt" nr 4/2002
  2. Atkorny J., Podstawy marketingu, Kraków 2002
  3. Daszkowska M., Produkcja, rynek, marketing, PWE, Warszawa 2008
  4. Dobosiewcz Z., Podstawy bankowości, PWN, Warszawa 2001
  5. Dobosiewicz Z., Bankowość, PWE, Warszawa 2011
  6. Frąckowiak B., Segmentacja klientów a oferta podażowa i wykorzystywany system obsługiw uniwersalnym banku komercyjnym, [w:] „Instytucje finansowe – Marketing – Przedsiębiorstwa”, (red.) Garczarczyk J., AE Poznań, Poznań 2006
  7. Galbarczyk T., Bank komercyjny w Polsce, Difin, Warszawa 2011
  8. Głuchowski J., Szambelańczyk J., Bankowość, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowości, Poznań 2009
  9. Gostomski E., Jestem nowy. Vademecum wiedzy o bankowości, Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji, Poznań 2009
  10. Grabowski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing, PWE Warszawa 2003
  11. Grzywacz J., Podstawy bankowości, DIFIN, Warszawa 2009
  12. Heropolitańska I., Jagodzińska -  Serafin E., Kruglak J., Ryżewska S., Kredyty, Pożyczki i Gwarancje Bankowe, PWE, Warszawa 2009
  13. Heropolitańska I., Kredyty, pożyczki i gwarancje bankowe, Twigger, Warszawa 2009
  14. Instytucje finansowe – Marketing – Przedsiębiorstwa, materiały konferencyjne, red. Nauk. Garczarczyk J., Poznań 1996
  15. Jaworski W. L., Bankowość: zagadnienia podstawowe, Poltext, Warszawa 2008
  16. Kaczmarek M., Opisowe kryteria segmentacji klientów, [w:] „Marketing w praktyce”, nr 4, kwiecień 2002
  17. Kotler Ph., Marketing, Warszawa 2002
  18. Kotliński G., Funkcjonowanie banku wirtualnego, [w:] Nowe technologie we współczesnym banku, praca zbiorowa pod redakcją A. Janca i G. Kotlińskiego, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2004
  19. Lawicka R., Rynek usług finansowych w Polsce, PWE, Warszawa 2009
  20. Radwański Z., Poręczenie. Komentarz do przepisów Kodeksu cywilnego, BSP, Warszawa 1996
  21. Solarz J.K., Rozwój systemów bankowych. Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1996
  22. Współczesna bankowość, red. M. Zaleska, Difin, Warszawa 2007
  23. Zaleska M„ Nadzorczy system oceny banków, „Gazeta Bankowa" z 5-11.02.2007
  24. Żurowik B. i W., Marketing usług finansowych,  PWN, Warszawa 2009

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz