- Adamowicz T., Analiza zmian efektywności „dużego" banku na podstawie modelu dekompozycji wskaźnikowej Davida Cole’a,[w:] „Bank i Kredyt" nr 4/2002
- Atkorny J., Podstawy marketingu, Kraków 2002
- Daszkowska M., Produkcja, rynek, marketing, PWE, Warszawa 2008
- Dobosiewcz Z., Podstawy bankowości, PWN, Warszawa 2001
- Dobosiewicz Z., Bankowość, PWE, Warszawa 2011
- Frąckowiak B., Segmentacja klientów a oferta podażowa i wykorzystywany system obsługiw uniwersalnym banku komercyjnym, [w:] „Instytucje finansowe – Marketing – Przedsiębiorstwa”, (red.) Garczarczyk J., AE Poznań, Poznań 2006
- Galbarczyk T., Bank komercyjny w Polsce, Difin, Warszawa 2011
- Głuchowski J., Szambelańczyk J., Bankowość, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowości, Poznań 2009
- Gostomski E., Jestem nowy. Vademecum wiedzy o bankowości, Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji, Poznań 2009
- Grabowski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing, PWE Warszawa 2003
- Grzywacz J., Podstawy bankowości, DIFIN, Warszawa 2009
- Heropolitańska I., Jagodzińska - Serafin E., Kruglak J., Ryżewska S., Kredyty, Pożyczki i Gwarancje Bankowe, PWE, Warszawa 2009
- Heropolitańska I., Kredyty, pożyczki i gwarancje bankowe, Twigger, Warszawa 2009
- Instytucje finansowe – Marketing – Przedsiębiorstwa, materiały konferencyjne, red. Nauk. Garczarczyk J., Poznań 1996
- Jaworski W. L., Bankowość: zagadnienia podstawowe, Poltext, Warszawa 2008
- Kaczmarek M., Opisowe kryteria segmentacji klientów, [w:] „Marketing w praktyce”, nr 4, kwiecień 2002
- Kotler Ph., Marketing, Warszawa 2002
- Kotliński G., Funkcjonowanie banku wirtualnego, [w:] Nowe technologie we współczesnym banku, praca zbiorowa pod redakcją A. Janca i G. Kotlińskiego, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2004
- Lawicka R., Rynek usług finansowych w Polsce, PWE, Warszawa 2009
- Radwański Z., Poręczenie. Komentarz do przepisów Kodeksu cywilnego, BSP, Warszawa 1996
- Solarz J.K., Rozwój systemów bankowych. Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1996
- Współczesna bankowość, red. M. Zaleska, Difin, Warszawa 2007
- Zaleska M„ Nadzorczy system oceny banków, „Gazeta Bankowa" z 5-11.02.2007
- Żurowik B. i W., Marketing usług finansowych, PWN, Warszawa 2009
wtorek, 16 października 2012
Kredyt konsumpcyjny - literatura
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz